Veelgestelde Vragen
Accounts en Klantenondersteuning
Hoe maak ik een account aan?
U kunt zich hier aanmelden voor een account!
Het product dat ik wil is niet op voorraad. Kun je het terugkrijgen?
Het spijt ons dat het gewenste product niet op voorraad is. Neem contact met ons op via het onderstaande contactformulier, zodat we kunnen proberen het zo snel mogelijk terug te krijgen!
Met wie kan ik contact opnemen als ik een klacht heb?
Het spijt ons echt om te horen over uw mogelijke probleem. Uw tevredenheid is onze topprioriteit. Neem contact met ons op, zodat we het in orde kunnen maken. Bel ons op +31 (0) 102 371 333. U kunt ons ook een e-mail sturen via contact@mobielmarkt.nl
Wat zijn uw openingstijden?
Maandag t/m vrijdag: 9.00 uur tot 17.00 uur
Op zaterdag en zondag zijn wij gesloten. Sorry voor het ongemak!
Bestellingen en Verzending
Wat is de verwachte levertijd van mijn bestelling?
Bestellingen worden de volgende werkdag na het plaatsen van de bestelling verzonden en afgeleverd. Wij streven ernaar om uw bestellingen zo snel mogelijk te verwerken en in te pakken om een tijdige levering op de door u opgegeven locatie te garanderen.
Hoe volg ik de status van mijn bestelling?
Nadat de bestelling is geplaatst, stuurt ons systeem u e-mails over uw bestelling wanneer er een wijziging in de status is. Maar als u zich zorgen maakt over de status van uw bestelling, kunt u ons bellen op +31 (0) 102 371 333. U kunt ons ook een e-mail sturen via contact@mobielmarkt.nl
Wat moet ik doen als ik een verkeerd verzendadres heb ingevoerd?
Wij raden u aan om ons direct te bellen op +31 (0) 102 371 333
U kunt ons ook een e-mail sturen via contact@mobielmarkt.nl
We raden u ook aan uw adres bij te werken!
Retouren en Ruilen
Wat is uw retourbeleid?
Raadpleeg hier ons retourbeleid.
Ik heb het verkeerde artikel ontvangen
Als u artikelen in uw bestelling ontvangt die onjuist zijn of als de bestelling zelf niet klopt, stuur ons dan een e-mail op contact@mobielmarkt.nl of bel ons op +31 (0) 102 371 333
Zorg ervoor dat u uw bestelnummer vermeldt en vermeld welke artikelen verkeerd zijn geleverd.
Mijn bestelling is beschadigd aangekomen
Mocht u producten ontvangen die bij levering beschadigd lijken, neem dan binnen 24 uur na ontvangst contact met ons op. We hebben uw bestelnummer, foto's van de schade en een lijst met de betrokken artikelen nodig.
Is het mogelijk om een bestelling te wijzigen of te annuleren nadat deze is geplaatst?
Als u een bestelling wilt annuleren of wijzigen, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via +31 (0) 102 371 333 (bereikbaar van maandag tot en met vrijdag) of via e-mail op contact@mobielmarkt.nl
Wij kunnen niet garanderen dat uw verzoek wordt verwerkt, omdat wij ernaar streven uw bestelling de volgende werkdag te bezorgen.
Kan ik een artikel dat uitverkocht is, vooraf bestellen?
Wij streven ernaar om de pre-order functie zo snel mogelijk toe te voegen aan onze webshop!
Als u artikelen vooraf wilt reserveren, kunt u tijdens onze kantoortijden van maandag tot en met vrijdag contact met ons opnemen via +31 (0) 102 371 333, of u kunt ook een e-mail sturen naar contact@mobielmarkt.nl